Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике: Продукт
Рубрики
--> Продукт
Печать списка
--> Продукт
Рубрика
- Название:
- Продукт
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Development of Peanut Quality Criteria for Determination of its Rational Use [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Development of Peanut Quality Criteria for Determination of its Rational Use [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Product: продуктова політика страхової компанії [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Product: продуктова політика страхової компанії [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Kim, R. B.
The effect of country of origin image on Hierarchical process of consumer based brand equity [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Kim, R. B.
The effect of country of origin image on Hierarchical process of consumer based brand equity [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савчук, О. А.
Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Савчук, О. А.
Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ткачук, С. В.
Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Ткачук, С. В.
Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Білошапка, В.
Місце інноваційних стратегій у підвищенні якості банківських послуг і продуктів [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Білошапка, В.
Місце інноваційних стратегій у підвищенні якості банківських послуг і продуктів [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Курячая, Е.
Ради искусства : Формирование искусственного спроса позволяет вывести на рынок незнакомый продукт...
б.г.
ISBN отсутствует
Курячая, Е.
Ради искусства : Формирование искусственного спроса позволяет вывести на рынок незнакомый продукт...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Науменко, I.
Бібліографічні продукти та послуги на сайті бібліотеки як засіб задоволення інформаційних потреб ...
б.г.
ISBN отсутствует
Науменко, I.
Бібліографічні продукти та послуги на сайті бібліотеки як засіб задоволення інформаційних потреб ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Палеха, Ю. I.
Інформаційна культура організації як індикатор стану її інформаційного забезпечення [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Палеха, Ю. I.
Інформаційна культура організації як індикатор стану її інформаційного забезпечення [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Боубаа, А.
Відношення досліджень та розробок (R&D) до появи нових продуктів [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Боубаа, А.
Відношення досліджень та розробок (R&D) до появи нових продуктів [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Голуб, В.
Ідентифікація конфліктів каналів дистрибуції банківських продуктів у роздрібному бізнесі + [Елект...
б.г.
ISBN отсутствует
Голуб, В.
Ідентифікація конфліктів каналів дистрибуції банківських продуктів у роздрібному бізнесі + [Елект...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Денисенко, М. П.
Банківські продукти і послуги: Трастові операції, лізинг, венчурне фінансування, контролінг
б.г.
ISBN отсутствует
Денисенко, М. П.
Банківські продукти і послуги: Трастові операції, лізинг, венчурне фінансування, контролінг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Захарченко, П. В.
Динамічна модель оптимальної програми виробництва курортно-рекреаційного продукту [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Захарченко, П. В.
Динамічна модель оптимальної програми виробництва курортно-рекреаційного продукту [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Базь, М. О.
Підходи до оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Базь, М. О.
Підходи до оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Yevtushevska, O.
Ways to improve the market of green agricultural products in Ukraine [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Yevtushevska, O.
Ways to improve the market of green agricultural products in Ukraine [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Марінов, К.
Ціноутворюючі практики при введенні нових продуктів на ринок: дані з Болгарії [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Марінов, К.
Ціноутворюючі практики при введенні нових продуктів на ринок: дані з Болгарії [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует